Komunikujte s námi. Dejte nám konkrétní zadání a my vybereme vhodný kurz a upravíme ho přímo pro Vás.
Kurz určený pro střední a vyšší management, jednotlivé týmy, vybrané zaměstnance na připravenost nejdůležitějšího arzenálu (lidských zdrojů) v případě příchodu další hospodářské krize.
Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…
Od dětství víme, jak se chová moudrý král nebo statečný náčelník. A toto chování podvědomě očekáváme od svých šéfů. Na kurzu zjistíme, zda dokážete být Císařem a které archetypální atributy již splňujete a kde budete muset do své vůdcovské role ještě dorůst.
Cílem školení je dodat metodiku pro vyjednávání, objasnit triky a taktiky profesionálních nákupčí, naučit se nastavit výchozí pozici pro vyjednávání. Školení dodá metodiku jak zhodnotit vyjednávací pozici protistrany či konkurence. Naučí vás využívat efektivní postupy pro vyjednávání ZNAK + 4P. Naučí vás pracovat s námitkami protistrany.
Cílem tohoto netradičního workshopu je připomenutí principů, na kterých byli založené naše pradávné společenství a najdeme inspiraci pro uvědomění si, kde bychom si mohli z minulosti vzít inspiraci pro přítomnost a budoucnost. Lidi ve své historii nejvíc formovala komunita ve které se zdržovali a které hodnoty hájili. Postupně se toto vědomí vytrácí a napříč období materiální prosperity hledáme základní smysl existence a spokojenosti.
Cílem školení je získat dovednosti pro komunikaci podle typu osoby na straně zákazníka. Zároveň naučit se přizpůsobit komunikaci fázím obchodního cyklu, v níž se příležitost nachází. Naučíme se rozeznávat různé typy osob a sladíme naší obchodní komunikace s jejich způsobem vnímání…
Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.
Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.
Které naše návyky podporují naši SPOKOJENOST a které zafixované postupy ohraničují náš MOŽNÝ RŮST a ÚSPĚCH?
Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.
Cílem školení je naučit suverénnímu vystupování a prezentování před menším či větším publikem. Naučí základní postupy dobrého prezentátora a pomůže vyladit vlastní styl. Dodá vědomosti a rozvine dovednosti potřebné k přípravě a realizaci úspěšné prezentace.
Cílem školení je umožnit nadhled nad řízením společnosti. Školení ukáže účastníkům provázanost finančních toků a procesů v organizaci. Úkolem je pochopit komplexní dopady dílčích rozhodnutí jednotlivých oddělení společnosti.
Chceme byť šťastní, zdraví a úspešní, chceme to rýchlo a veríme, že to pôjde bez extra úsilia a námahy. Povrchnosť dnešnej doby praje skratkám v…
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
Ozveme se, jakmile to bude možné