Prezentační dovednosti - Obsah

Mít pouze dobrou formu prezentace nestačí. Přizpůsobte obsah posluchačům a cílům.

Prezentační dovednosti - Obsah

Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.

Co školení umožní?

INTERNÍ PREZENTACE

  • motivační
  • kritická
  • reportovací
  • změnová
  • hledající řešení

ZVOLENÍ VHODNÉHO STYLU PREZENTACE

  • prezentace
  • workshop
  • diskuse

EXTERNÍ PREZENTACE

  • definice cíle dle fáze rozhodovacího cyklu
  • využívání Power Mapy při přípravě prezentace
  • využití potřeby a success story k zvýšení zájmu
  • definování poselství podle užitku

NAUČÍTE SE PRACOVAT S POZORNOSTÍ AUDITORA

  • využívání podpůrných nástrojů
  • 5 kroků prezentace
  • práce s pozorností
  • vnímání signálů a přiměřená reakce změnou výrazových prostředků
47
školení zaměřených na získávání nových zákazníků v roce 2016
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2016
33
školení zaměřených na taktiky a strategie vyjednávání v roce 2016
21
manažerských projektů v roce 2016

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné