Všechny kurzy

Komunikujte s námi. Dejte nám konkrétní zadání a my vybereme vhodný kurz a upravíme ho přímo pro Vás.

  • Jak sbalit (akvizice) zákazníka

    Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…

  • Efektivní vyjednávání

    Cílem školení je dodat metodiku pro vyjednávání, objasnit triky a taktiky profesionálních nákupčí, naučit se nastavit výchozí pozici pro vyjednávání. Školení dodá metodiku jak zhodnotit vyjednávací pozici protistrany či konkurence. Naučí vás využívat efektivní postupy pro vyjednávání ZNAK + 4P. Naučí vás pracovat s námitkami protistrany.

  • Firma jako kmen

    Cílem tohoto netradičního workshopu je připomenutí principů, na kterých byli založené naše pradávné společenství a najdeme inspiraci pro uvědomění si, kde bychom si mohli z minulosti vzít inspiraci pro přítomnost a budoucnost. Lidi ve své historii nejvíc formovala komunita ve které se zdržovali a které hodnoty hájili. Postupně se toto vědomí vytrácí a napříč období materiální prosperity hledáme základní smysl existence a spokojenosti.

  • Manažerské archetypy

    Od dětství víme, jak se chová moudrý král nebo statečný náčelník. A toto chování podvědomě očekáváme od svých šéfů. Na kurzu zjistíme, zda dokážete být Císařem a které archetypální atributy již splňujete a kde budete muset do své vůdcovské role ještě dorůst.

  • Typologie zákazníka

    Cílem školení je získat dovednosti pro komunikaci podle typu osoby na straně zákazníka. Zároveň naučit se přizpůsobit komunikaci fázím obchodního cyklu, v níž se příležitost nachází. Naučíme se rozeznávat různé typy osob a sladíme naší obchodní komunikace s jejich způsobem vnímání…

  • Cílené řízení vztahů

    Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.

  • Otevírání zavřených dveří u stávajících zákazníků

    Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.

  • Změna zvyku

    Které naše návyky podporují naši SPOKOJENOST a které zafixované postupy ohraničují náš MOŽNÝ RŮST a ÚSPĚCH?

  • Prezentační dovednosti - Obsah

    Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.

  • Prezentační dovednosti - Forma

    Cílem školení je naučit suverénnímu vystupování a prezentování před menším či větším publikem. Naučí základní postupy dobrého prezentátora a pomůže vyladit vlastní styl. Dodá vědomosti a rozvine dovednosti potřebné k přípravě a realizaci úspěšné prezentace.

  • Enterprise Management

    Cílem školení je umožnit nadhled nad řízením společnosti. Školení ukáže účastníkům provázanost finančních toků a procesů v organizaci. Úkolem je pochopit komplexní dopady dílčích rozhodnutí jednotlivých oddělení společnosti.

47
školení zaměřených na získávání nových zákazníků v roce 2016
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2016
33
školení zaměřených na taktiky a strategie vyjednávání v roce 2016
21
manažerských projektů v roce 2016

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné