Otevírání zavřených dveří u stávajících zákazníků

Otevírání zavřených dveří u stávajících zákazníků

Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.

Co workshop umožní?

  • popíšeme důvody neotevírání dveří…
  • analyzujeme, proč nás náš kontakt nechce pustit dál…
  • zjistíme, proč se bojíme náš kontakt obejít…
  • definujeme si nejčastější chyby…
  • ukážeme si strategie, triky a taktiky pro jednotlivé situace…
  • naučíme se využívat kolegů a nadřízených pro otevírání dveří…
  • vysvětlíme si, jak zvládnout „Gate keepers“…
  • připravíme si příběhy pro otevírání dveří…
  • naučíme se pracovat s „painchain“…

    Robert Dvořák, T-Mobile Czech republic, senior manažer „… s Tomášem Buškem jsme prošli dvě kola školení na diferencovaný prodej. Cílem školení bylo trénovat různé styly vyjednávání podle typu zákazníka (majitel, finanční ředitel apod.) včetně způsobu jak se k rozhodovačům dostat. Obchodníci ocenili praktické nácviky schůzek a společně sestavené prodejní argumenty. Úspěchu školení přispělo i vysoké charizma a zkušenosti školitele, které v obchodnících vzbudilo důvěru a respekt. Určitě rád kdykoliv zopakuji …“

Školení je součástí SalesGuru programu. Je postaveno na základě metodik SPIN Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.

47
školení zaměřených na získávání nových zákazníků v roce 2016
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2016
33
školení zaměřených na taktiky a strategie vyjednávání v roce 2016
21
manažerských projektů v roce 2016

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné