Cílené řízení vztahů

Strategické plánování rozvoje zákazníka

Cílené řízení vztahů

Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.

Co školení umožní?

UJASNIT SI SITUACI CÍLE

  • různé role zákazníka
  • zhodnocení úrovně vztahu GAIN/BUILD/DEFEND
  • Up-Sell, Cross-Sell

NAUČIT SE PRACOVAT S POMOCNÝMI NÁSTROJI

  • práce s Vizí
  • Power Mapa
  • kvalifikace oportunity
  • Key Account Defend Tactic
  • příprava Valid Business Reason jako nástroje pro Cross-Selling

PROCVIČIT SI ZPŮSOBY KOMUNIKACE PRO ROZVOJ VZTAHŮ

  • všeobecné roleplay
  • cílené roleplay

NASTAVIT SI VLASTNÍ PLÁN AKTIVIT U KLÍČOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ

  • připravíte si akční plán
  • naplánujete si konkrétní aktivity
  • připravíte si alternativy postupu

Školení je součástí SalesGuru® programu. Je postaveno na základě metodik SPIn Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.

47
školení zaměřených na získávání nových zákazníků v roce 2016
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2016
33
školení zaměřených na taktiky a strategie vyjednávání v roce 2016
21
manažerských projektů v roce 2016

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné