Naše služby

Opravdu nás zajímá Váš byznys a úspěch.

Jak to řešíme

Konkrétní kurzy

Naše školení nejsou jen přečtené knížky, ale aplikovaná praxe. Školíme obchod, protože jsme obchodníci a školíme management, protože jsme manažeři. Jsme spolutvůrci uznávané metodiky pro obchodní školení SalesGuru®

Vypsané termíny kurzů

Komplexní projekty s měřením výkonu

Pro naše zákazníky realizujeme projekty s měřitelným efektem na výkon. jsou tak schopni sledovat návratnost své investice.

Více informací

Co řešíme

Čerpání potenciálu stávajících zákazníků

Key Account Management znamená v doslovném překladu řízení klíčového účtu. Zákazník je účet a já musím vědět kolik mi na účtu leží a jakým způsobem ho mohu čerpat. Nechci tam nechávat zbytečné přebytky a nechci, aby mně k němu zavřeli přístup kvůli přečerpání.

  • Kolik potenciálu z vašeho zákazníka zůstává ležet ladem, protože se zaměřujete jenom na “jednu” osobu?
  • Kolik potenciálu nečerpáte, protože nedokážete prosadit další produkty či služby?

Taktiky pro x-sell a up-sell existují. Odlište své obchodní chování u zákazníků v různých úrovních čerpání potenciálu Gain – Build – Defend!

Key Account Management není péče o zákazníka, ale schopnost optimálně čerpat jeho potenciál společně s jeho spokojeností.

Akvizice (jak sbalit) zákazníka

Zákaznické portfolio je jako rybník – odpařuje se a má přirozený průsak. Pokud nemáte dostatečný přítok nových zákazníků, časem vyschne nebo zbyde jenom bahno a jeden kapr...

  • Umíte oslovit nové zákazníky?
  • Převedete je do reálného byznysu nebo zůstanete jenom u nabídky?
  • Kdo má u vás ve firmě zodpovědnost za balení (akvizici) nových zákazníků?

Získat nového zákazníka vyžaduje jiné dovednosti a odlišnou energii než opečovávat stávajícího! Umíte to?

Více o balení zákazníků se dozvíte na našem blogu.

Cílené řízení vztahů se zákazníky

Vztahy a informace jsou pro obchodní úspěšnost firmy nejdůležitější. Produkt vlastní produkt manažer. Obchodník vlastní zákazníka.

  • Umíte cíleně rozvíjet vztahy na straně zákazníka?
  • Umíte se dostávat od jedné osoby k druhé?
  • Umíte vaše vztahy transformovat do finančního zisku?
  • Kdo má o zákazníkovi lepší informace vy nebo vaše konkurence?

Je jednoduché komunikovat s těmi, kde to máme na „tykačku“ a na „kafíčko“. Ale potenciál často leží u jiných lidí. Občas se bojíme obejít lidi, kteří nás nechtějí pustit dál a někdy nám výše postavené osoby nechtějí otevřít dveře...

Dostaňte tyto aktivity pod kontrolu a dělejte je cíleně.

Vědomé vedení týmů a firem

Umět obchodovat ještě neznamená umět řídit obchodníky. Založit firmu neznamená umět jí vést. Být vynikající specialista s autoritou, nezaručí mít autoritu jako manažer...

  • Řídíte tým vědomě nebo intuitivně?
  • Umíte vytvořit VIZI týmu?
  • Jak pracujete s motivací?
  • Jaká je vaše autorita?
  • Ovládáte potřebné taktiky, nástroje a strategie?
  • Chápete souvislosti?

Pokud máme s něčím zkušenosti, pak je to s vedením týmů, prací s jednotlivci, změnou návyků. Do nějaké doby a v některých momentech můžete tým řídit intuitivně, ale „občas“ to přestane být efektivní a je potřeba přejít do vědomého řízení týmů.

Vyjednávání

Vyjednávání, ať již interní nebo externí, je klíčová součást byznys prostředí.

  • Jak často a jaké děláte ústupky zákazníkům?
  • Jaký je rozdíl mezi vstupní nabídkou a tou podepsanou?
  • Potkáváte často konkurenci s nižší cenou?
  • Zvládáte vyjednávat vícepráce a vícenáklady?
  • Umíte vyjednat svojí pozici uvnitř firmy?
  • Umíte si vyjednat součinnost ostatních oddělení?
  • Ovládáte potřebné taktiky, nástroje a strategie vyjednávání?

Všichni si chceme chránit vlastní území, všichni chceme získat výhody, vždy se najde konkurence s nižší cenou. To vše je vyjednávání, které se skládá z racionálních úvah a iracionálního chování.

Zaujala vás naše nabídka?

Komplexní projekty s měřením výkonu

1

Definujeme cíl projektu

  • získat nové zákazníky?
  • lépe těžit potenciál stávajících?
  • uvést a zobchodovat nový produkt?
  • změnit přístup obchodníků, konzultantů nebo projekt manažerů?
2

Nastavíme metriku vyhodnocování úspěšnosti projektu

  • lovci (např. úspěšnost nabídek...)
  • farmáři (např. cross-sell produktů, retence zákazníků...)
3

Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...

4

Pokud je potřeba, rozřadíme obchodníky do efektivních skupin a budeme ke každé přistupovat zvlášť:

  • na základě dovednostní úrovně
  • podle obchodního zaměření (lovec, farmář...)
5

Každé školení připravíme jako 3krokové:

  • domácí příprava obchodníků
  • 1-2 denní školení
  • úkoly pro obchodníky u reálných zákazníků
6

Zapojíme do projektu team leadery:

  • spolupráce na přípravě úkolů
  • přenesení do praxe
  • zpětná vazba, zda projekt funguje
7

Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů

8

Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...

9

Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu

Kontaktujte nás
32
školení zaměřených na akvizici nových zákazníků v roce 2022
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2022
33
workshopů zaměřených na firemní kultůru a motivaci v roce 2022
21
manažerských projektů v roce 2022

Vyjádření klientů

Petr Savara

Petr Savara

Česká spořitelna, Area Sales manager

S Tomáše se znám více než 6 let. Dělali jsme spolu na projektech se zaměřením na vytěžování zákazníků a jejich rozvoj, vyjednávání. Tomáš nehledá v obchodování složitosti, ale zjednodušuje ho a přirovnává k normálnímu životu. Díky němu „už“ nepláču na špatném hrobě, vím kdy položit na bar klíče od auta a že s tím co mám doma, počítá i někdo jiný.

Kontakty Česká Republika

+420 608 919 260 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné