24.2.2017  |  Tomáš Bušek

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 6. část

CO S TĚMI INFORMACEMI?

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 6. část

Kdo poslouchá, nebo se nedej bože třeba i ptá, získá spousty informací. A co teď s nimi? Mnoho obchodníků získá tolik informací, že se jich zalekne a uteče. Mnoho mužů získané informace nevnímá a dál si vede svoji naučenou sebeprezentaci.

Je potřeba si říct, že informace získáváme proto, abychom byli schopni zvolit správnou strategii a přístup. Na začátku komunikace, když se snažíme upoutat pozornost druhé strany a získat trochu jejího času, nemůžeme a ani nesmíme být příliš osobní. Později ale od nás ženy očekávají, že své chování uzpůsobíme přímo pro ně. A totéž chtějí zákazníci.

CO TEDY POTŘEBUJEME VĚDĚT? KTERÉ INFORMACE JE NUTNÉ ZÍSKAT?

1. KTERÝ NÁVRH/NABÍDKA BUDE AKCEPTOVATELNÝ/Á – některá žena bude preferovat procházku, jiná návštěvu kina, další potěšíte, když pozvete ji a její děti do ZOO, a poslední se s vámi ráda projede na in-linech (tu, jíž jde pouze o sex, tady nezmiňujeme :)). POSLOUCHÁME A SBÍRÁME INFORMACE PRO TO, ABYCHOM DALI SPRÁVNÝ PRVNÍ NÁVRH. Pokud se u prvního návrhu spleteme, můžeme si zcela zavřít dveře. Zkuste ženě, která hledá partnera pro hluboké kulturní zážitky, nabídnout společnou návštěvu fitness centra. A naopak. To samé platí u zákazníků. Oni nám musí říct, co je pro ně ideální první návrh (nabídka, setkání s další osobou, pilot…).

2. PROČ HO PŘIJME – vždy existuje motivace, proč nad nějakým návrhem přemýšlíme a přijmeme ho, zatímco jiný razantně odmítneme nebo nás zklame. NEŽ PŘEDNESETE JAKÝKOLI NÁVRH, ZKUSTE SI NEJDŘÍVE V HLAVĚ UJASNIT, ZDA VÍTE, PROČ HO DRUHÁ STRANA PŘIJME. A důvody přijmutí nebo odmítnutí návrhu jsou vždy na straně ženy. Jsou v její motivaci a očekávání. Obdobně to platí při získávání zákazníka. Znáte odpověď na otázku: PROČ BY ZÁKAZNÍK MĚL AKCEPTOVAT A PODPOROVAT VÁMI NAVRHOVANÝ DALŠÍ KROK?

3. S KÝM SE BUDE RADIT – je málo zákazníků, kde se rozhoduje jedna osoba. Je málo žen, které nemají kamarádku. Znát rozhodovací proces je nesmírně důležité. Mnoho obchodníků zašle nabídku bez toho, že by věděli, co se s ní na straně zákazníka bude dít. NABÍDKA SI NA STRANĚ ZÁKAZNÍKA ŽIJE VLASTNÍM ŽIVOTEM, KTERÝ BYCHOM MĚLI ZNÁT A PŘIZPŮSOBIT SE MU. A u žen potřebujeme vědět, zda o nás bude mluvit s kamarádkou, maminkou nebo svým psychoanalytikem. Všichni nás budou nějak v jejích očích v naší nepřítomnosti formovat.

PROTO POSLOUCHEJTE INFORMACE. ZPRACOVÁVEJTE INFORMACE. VYUŽÍVEJTE INFORMACE. JESTLI O NÍ (ZÁKAZNÍKA) OPRAVDU STOJÍTE, VYNALOŽIT ÚSILÍ DO VNÍMÁNÍ JE NEZBYTNÉ.

47
školení zaměřených na získávání nových zákazníků v roce 2016
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2016
33
školení zaměřených na taktiky a strategie vyjednávání v roce 2016
21
manažerských projektů v roce 2016

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné