Komunikujte s námi. Dejte nám konkrétní zadání a my vybereme vhodný kurz a upravíme ho přímo pro Vás.
Vědomá mysl slyší slova. Nevědomá mysl slyší obrazy. My budeme hrát s obojím. Workshop pro lídry, obchodníky, HR či kouče a konzultanty, kteří chtějí používat jazyk jako nástroj vlivu pro změnu přesvědčení (zákaznického) nebo postoje (člena týmu).
Moderní leadership nestojí jen na logice, procesech a KPI. Cesta lídra: Mind & Logic učí pracovat i s nevědomými procesy, motivací a týmovou dynamikou. V uzavřené skupině (5×2 dny) propojíte Logic (strategie, cíle, řízení) a Mind (NLP, neuro-leadership, práce s přesvědčeními), abyste vedli lidi i firmu efektivně a autenticky.
V dnešní rychle se měnící době už nestačí spoléhat na klasické vyjednávací techniky. Obchodní prostředí, zákazníci i konkurenční tlak se mění tak rychle, že úspěch vyžaduje kombinaci moderního obchodního vyjednávání a neurolingvistiky (NLP). Tento dvoudenní kurz vás naučí nejen jasnou a strukturovanou metodiku vyjednávání ZNAK + 4P, ale také techniky pro přerámcování přesvědčení a postoje druhé strany, díky nimž dosáhnete dohody i tam, kde by tradiční přístup selhal.
Cílem tohoto netradičního workshopu je připomenutí principů, na kterých byli založené naše pradávné společenství a najdeme inspiraci pro uvědomění si, kde bychom si mohli z minulosti vzít inspiraci pro přítomnost a budoucnost. Lidi ve své historii nejvíc formovala komunita ve které se zdržovali a které hodnoty hájili. Postupně se toto vědomí vytrácí a napříč období materiální prosperity hledáme základní smysl existence a spokojenosti.
Od dětství víme, jak se chová moudrý král nebo statečný náčelník. A toto chování podvědomě očekáváme od svých šéfů. Na kurzu zjistíme, zda dokážete být Císařem a které archetypální atributy již splňujete a kde budete muset do své vůdcovské role ještě dorůst.
Cílem školení je dodat metodiku pro vyjednávání, objasnit triky a taktiky profesionálních nákupčí, naučit se nastavit výchozí pozici pro vyjednávání. Školení dodá metodiku jak zhodnotit vyjednávací pozici protistrany či konkurence. Naučí vás využívat efektivní postupy pro vyjednávání ZNAK + 4P. Naučí vás pracovat s námitkami protistrany.
Cílem školení je získat dovednosti pro komunikaci podle typu osoby na straně zákazníka. Zároveň naučit se přizpůsobit komunikaci fázím obchodního cyklu, v níž se příležitost nachází. Naučíme se rozeznávat různé typy osob a sladíme naší obchodní komunikace s jejich způsobem vnímání…
Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.
Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.
Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…
Které naše návyky podporují naši SPOKOJENOST a které zafixované postupy ohraničují náš MOŽNÝ RŮST a ÚSPĚCH?
Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.
Cílem školení je naučit suverénnímu vystupování a prezentování před menším či větším publikem. Naučí základní postupy dobrého prezentátora a pomůže vyladit vlastní styl. Dodá vědomosti a rozvine dovednosti potřebné k přípravě a realizaci úspěšné prezentace.
Cílem školení je umožnit nadhled nad řízením společnosti. Školení ukáže účastníkům provázanost finančních toků a procesů v organizaci. Úkolem je pochopit komplexní dopady dílčích rozhodnutí jednotlivých oddělení společnosti.
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
Mnoho obchodníků říká, že nemůže při akvizici nového zákazníka uspět, protože má stávajícího dodavatele. „Tam je zaháčkovaný XY a nedá se tam…
Ozveme se, jakmile to bude možné