Naozaj nás zaujíma Váš biznis a úspech
Naše školenia nie sú len prečítané knižky, ale aplikovaná prax. Školíme obchod, pretože sme obchodníci a školíme management, pretože sme manažéri. Sme spolutvorcami uznávanej metodiky pre obchodné školenia SalesGuru®
Viac informáciíPre našich zákazníkov realizujeme projekty s merateľným efektom na výkon. Sú tak schopní sledovať návratnosť svojej investície.
Viac informáciíVeríme, že Vás tieto skúsenosti inšpirujú
Teraz nie sú vypísané žiadne školenia
Key Account Management znamená v doslovném překladu řízení klíčového účtu. Zákazník je účet a já musím vědět kolik mi na účtu leží a jakým způsobem ho mohu čerpat. Nechci tam nechávat zbytečné přebytky a nechci, aby mně k němu zavřeli přístup kvůli přečerpání.
Taktiky pro x-sell a up-sell existují. Odlište své obchodní chování u zákazníků v různých úrovních čerpání potenciálu Gain – Build – Defend!
Key Account Management není péče o zákazníka, ale schopnost optimálně čerpat jeho potenciál společně s jeho spokojeností.
Zákaznické portfolio je jako rybník – odpařuje se a má přirozený průsak. Pokud nemáte dostatečný přítok nových zákazníků, časem vyschne nebo zbyde jenom bahno a jeden kapr...
Získat nového zákazníka vyžaduje jiné dovednosti a odlišnou energii než opečovávat stávajícího! Umíte to?
Více o balení zákazníků se dozvíte na našem blogu.
Vztahy a informace jsou pro obchodní úspěšnost firmy nejdůležitější. Produkt vlastní produkt manažer. Obchodník vlastní zákazníka.
Je jednoduché komunikovat s těmi, kde to máme na „tykačku“ a na „kafíčko“. Ale potenciál často leží u jiných lidí. Občas se bojíme obejít lidi, kteří nás nechtějí pustit dál a někdy nám výše postavené osoby nechtějí otevřít dveře...
Dostaňte tyto aktivity pod kontrolu a dělejte je cíleně.
Umět obchodovat ještě neznamená umět řídit obchodníky. Založit firmu neznamená umět jí vést. Být vynikající specialista s autoritou, nezaručí mít autoritu jako manažer...
Pokud máme s něčím zkušenosti, pak je to s vedením týmů, prací s jednotlivci, změnou návyků. Do nějaké doby a v některých momentech můžete tým řídit intuitivně, ale „občas“ to přestane být efektivní a je potřeba přejít do vědomého řízení týmů.
Vyjednávání, ať již interní nebo externí, je klíčová součást byznys prostředí.
Všichni si chceme chránit vlastní území, všichni chceme získat výhody, vždy se najde konkurence s nižší cenou. To vše je vyjednávání, které se skládá z racionálních úvah a iracionálního chování.
Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...
Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů
Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...
Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu
Michal Slezák má schopnost vcítit se do problematiky školených, snaží
se proniknout do hloubky a ukázat cestu k odstranění překážek a
k dosažení cíle. Mistr improvizace s vynikajícími prezenčními
dovednostmi. Kreativní školitel se schopností zaujmout.
Žaneta Schugerova, RCI
„NAJÍT SPRÁVNÝ SMĚR, MEZI OPATRNOSTÍ A ODVAHOU, JE TO NEJVĚTŠÍ UMĚNÍ.“ TOMÁŠ BAŤA
Jsem manažer lidí a projektů či procesů okolo lidí, co se po 20 letech odpovědnosti za jiné rozhodl být odpovědný hlavně sám za sebe. Rozvoj obchodu a řízení obchodu chápu jako nekonečné balancování mezi interním a externím zákazníkem. Moje praktické zkušenosti okořeněné chybami , prohrami i vítězstvími za 20 let obchodní a manažerské praxe byly v posledních 5 letech základem téměř 150 úspěšných školení či workshopů. Baví mě projekty zaměřené na motivaci, řízení změny, emoční prodej …, ale nejvíce mě baví, když to baví Vás!
Ozveme sa, akonáhle to bude možné